Medewerker Administratie

Wil je graag klantcontact? Ben je goed met cijfers? En blijf jij altijd rustig en correct? Dan hebben we een mooie uitdaging voor jou!

 

Wie zijn wij?

Wij zijn met 25 collega’s verantwoordelijk voor de merken Classmate, Stichting Horeca Onderwijs (SHO) en Stichting Bedrijfshulpverlening Nederland (SBN).  Deze drie bedrijven hebben als gemeenschappelijke deler dat ze Veiligheidstrainingen en Horeca-opleidingen verzorgen. Daarnaast geven SHO en SBN ook advies op maat voor allerlei verschillende bedrijven op het gebied van bedrijfsveiligheid en voedselveiligheid.

Ons team is een mooie mix tussen jong & oud. Dagelijks leren wij van elkaar en helpen wij elkaar daar waar nodig. Ons team is relatief klein, maar ons netwerk is groot!

 

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een medewerker voor de afdeling Administratie. Als medewerker van deze afdeling ben je betrokken bij al onze cursisten. Kortom een zeer uiteenlopende doelgroep.

Simpelweg is het jouw taak om ervoor te zorgen dat de cijfers kloppend zijn en de cursisten tevreden blijven. Zowel debiteuren als crediteuren komen bij jou te liggen. Jij bent nauwkeurig, enthousiast en gaat altijd voor het beste resultaat.

Jij bent een echte doorzetter met bij voorkeur een achtergrond in de boekhoudkundige / financiële administratieve sector. Daarnaast ben je positief ingesteld en kun je goed zelfstandig werken binnen een hecht team en houd je van aanpakken. We zijn op zoek naar iemand die:

  • Weet wat debet en credit is
  • Klantvriendelijk is
  • Communicatief sterk is
  • Zich niet snel gek laat maken
  • Zeer secuur werkt
  • De Nederlandse taal goed beheerst (in woord en geschrift)

Daarnaast is het een pré als je ook de Engelse taal machtig bent.

 

Wat ga je doen?

De openstaande functie is divers en uitdagend, de volgende onderdelen zullen dan ook tot de dagelijkse werkzaamheden behoren:

  • Je bent verantwoordelijk voor de debiteurenadministratie en een deel van de crediteurenadministratie in ons eigen softwarepakket
  • Je boekt de inkoopfacturen die betrekking hebben op onze cursussen
  • Je verwerkt de inkomende betalingen
  • Je verwerkt en beantwoordt de inkomende e-mails
  • Je verwerkt correcties op de verkoopfacturen door het annuleren, verzetten of omboeken van cursussen
  • Je beoordeelt verzoeken tot annuleren of verzetten aan de hand van onze Algemene Voorwaarden
  • Je neemt inkomende telefoongesprekken aan en je belt met bedrijven en cursisten over openstaande facturen

 

Wat bieden wij?

De openstaande functie als medewerker Administratie biedt jou het volgende:

  • Een werkweek van minimaal 32 uur
  • Werken in een hecht team met leuke collega’s
  • Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast contract
  • Standplaats Oosterhout (NB)